Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 29 februarie 2012

Dan Puric: Mi-am luat câine. Sunt singurul Puric cu câine din lume

Dan Puric: Am simţit că domnul Arafat este printre puţinii oameni care a făcut ceva durabil, bun, a salvat sute de oameni. Românul a observat că e un om care nu numai că n-a fost apreciat, dar felul în care Băsescu l-a tratat nu a fost în regulă.
Poporul român e sensibil. E efectul fluture. Un ciclon nu pleacă dacă nu bate un fluture din aripi. De la o oscilaţie mică de aripioară a plecat totul. E imprevizibil cât poate omul să îndure şi e imprevizibil de la ce se revoltă. S-au revoltat că a vorbit preşedintele urât cu omul acela. Ăsta este poporul român.

Dan Puric: Mi-am luat câine. Sunt singurul Puric cu câine din lume. Mă plimb cu el prin parc. Acolo am văzut structura României. Javrele maidaneze, care seamănă cu oamenii politici, sunt hrănite de paznici. Ăştia care se plimbă cu câini individuali, le aduc mâncare, în loc să dea în ei cu bolovani. Ăştia au găsit creştinismul pentru maidanezi. Clasa politică trebuie ţinută în lesă, cu botniţă. Lesa e la noi.

Dan Puric: Noul Guvern este o continuare a ceea ce-a fost. Dar nu mă lansez într-o critică. Misiunea mea nu e să critic, ci să fertilizez mintea românilor.
Ştiţi cum mă simt în România, vizavi de Guvern? Cum mă simţeam faţă de administratorul meu de bloc din Botoşani, care s-a luat de mine că făceam repetiţii în casă şi mi-a zis: "Domnu' Puric, şi eu am soţie, dar nu o bat aşa ca dumneavoastră. Mai daţi şi drumul la muzică să nu se audă"... Aşa e şi cu Guvernul, n-are nicio treabă...
Dan Puric: Mi-a spus o doamnă: "Domnu' Dan, ce ne facem cu romii ăştia care ne fac de râs pentru că fură din Anglia". I-am zis că am un mesaj pentru ei. Furaţi, ţiganilor, furaţi cât puteţi. Lăsaţi găinăriile, furaţi mult. Oricum nu se compară cu cât fură alţii în Roşia Montană.
Dan Puric: Intelectualii nu fraternizează cu regimul politic, ei se vând. Sunt fripturişi. Se duc încotro bate vântul pentru nişte oportunităţi mizerabile. Ne aflăm într-un pasaj de distrugere a României soft. Un plan de distrugere lent este perfect valabil.
Se face cu oameni care îţi aneantizează sentimentul trecutului. Nu mai avem valori comune. Ni se inoculează şi frica de viitor. Omul este terorizat de prezent, fără să mai îndrăznească să viseze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu