Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 21 martie 2012

Epigrame, epigrame

Mică publicitate

Doamnă fină şi stilată,
Proprietară, diplomată,
Vând urgent, juma de pat...
La bărbat neînsurat

Societate mixtă

Societate mixtă eşti
Când ştii s-alături, olteneşte,
Pe cei ce-o-ntorc ca la Ploieşti
Cu cel ce-o şterge englezeşte!

Calcul eronat

Nu par detectiv din fire,
Însă fac o constatare
Multe căi sunt de ieşire,
Dar niciuna... de scăpare

Unei tinere scriitoare

Cum a năpădit-o harul,
Ce talent vijelios!
Are merite cu carul...
Numai de la gât în jos

Unui limbut

Când să zici. Şi ce să zici,
Gafe noi să nu mai faci?
Îţi spun eu ca-ntre amici:
Când vrei să vorbeşti... să taci!

Parlamentar

Cu invective pitoreşti
Şi fraze care-ncep cu "deci..."
Culturii, sigur, dobândeşti
Un loc de veci!

Femeia nu înşală... (după un aforism de Tudor Muşatescu)

Orice-ar spune cârcotaşii,
Fustangiii, păgubaşii,
O femeie nu înşală:
Doar compară!...

Preşedintele Senatului către senatori

Acei ce-n sală aţi rămas,
Cuprinşi de-o plictiseală crasă,
Să nu vă mai scobiţi în nas,
Că nu e pauză de masă.

Avocatura

Credinţa-i ca o torţă,
Aprinsă în barou,
De ai putere multă,
Poţi mulge şi un bou

Armonie conjugalo-pomicolă

Să vă spun un adevăr:
Fiind luată în răspăr,
Ea l-a tras întâi de păr
Şi el a bătut-o măr

Forestieră

De rupi din codru-o rămurea
Nu-i pasă codrului de ea
Dar nu ştiu cum, parcă mi-e milă,
Când tai pădurea pentru-o vilă

Microscopică

De am păşit în U. E.- ştim precis -
Alt ritm de viaţă fi-va-n România,
Vom prospera ca-n timpul unui vis,
Privind, la microscop, economia

Flagrant delict

- Ce cauţi, suflete străin,
În buzunarul de la spate?
- Încerc şi eu să îmi menţin
Reflexe condiţionate!

Unei colege care se plânge că s-a îngrăşat în concediu la Poiana Ţapului

Întrebarea e meschină
Să mă ierte dolofana!)
Oare cine-a fost de vină:
Ţapul...? Dânsa...? ori Poiana...?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu