Totalul afișărilor de pagină

joi, 15 martie 2012

Viorela Filip - solista

1951 - S-a născut solista vocală Viorela Filip.




LUMEA MEA ESTE FASCINANTĂ ÎN STARE DE VEGHE, ÎN TREZIRE, CA ŞI ÎN SOMN...
"Ca un lucru să iasă bine, trebuie făcut cu pasiune, cu dragoste, cu sufletul întreg. Ju­mă­tăţile de măsură nu trăiesc, n-au viaţă. Am avut mereu darul de a iubi tot ce este în jurul meu, mai precis, de a găsi în aproape orice, ceva demn de remarcat, de reţinut, ceva frumos. Sunt, recunosc, o mare visătoare. La propriu, visez în culori. Lumea mea este la fel de fascinantă în stare de veghe, în trezire ca şi în somn. Am vise clare şi de multe ori premonitorii. Semnele vieţii mele sunt: iubirea, voinţa şi mila. Prin ele înţeleg eu lumea. Am mereu un preaplin din care dăru­iesc, fără frica de a mi se epuiza această rezervă".



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu