Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 28 martie 2012

Sa zambim!

Doi actori se opresc în staţia de taxiuri. Unul îl întreabă pe şoferul de taxi:
- Până în centru, lângă Intercontinental, cât m-ar costa?
- Cinsprezece lei.
- Şi dacă îl luăm şi pe colegul meu cu noi, atunci cât ne va costa?
- Tot atât.
La care omul se uită la colegul său cu o umbră de dispreţ:
- Vezi, ţi-am spus mereu că tu nu valorezi nimic!
 
 
Doi betivi pleaca de la bar spre casa. Pe drum unul se tinea de gard si altul mergea taras. Betivul care se tine de gard ii zice celuilalt:
- Bai porcule, asa ai ajuns? Sa bei pana nu mai poti sa mergi?
La care celalat ii spune:
- Lasa ca vedem noi ce faci cand se termina gardul...
 
Dupa miezul noptii, sotia aude soneria. Se duce la usa si deschide: 4 barbati beti morti.
- Stimata doamna, noi am venit sa-l conducem pe barbatul dumneavoastra acasa, da' nu mai stim care dintre noi e.
 
Ce fel de anunturi se difuzeaza la metroul moldovinesc?
Pazea ca sa lichiesc ushili. Urmiaza stazia Primavierii, cu podisca pi partia driapta
 
La farmacie vine o batrana de 80 de ani cu o reteta. Farmacistul o intreaba:
- Reteta este pentru dvs.?
- Da.
- Stiti ca este o reteta de anticonceptionale ? Acestea nu va fac nimic.
- Ba da, ma fac sa dorm linistita.
- Cum asa?
- Iau cate o pastila in fiecare dimineata, o pisez si o dizolv in
paharul cu suc al nepoatei mele de 16 ani.
Asa dorm eu linistita!


Un american, un rus si un roman intr-o discutie despre
secretizarea informatiilor din firmele la care lucrau :
Americanul:
- Eu lucrez cu cel mai bun prieten in birou, nu stiu ce
face si nici nu ma intereseaza! El nu stie ce fac si nici
nu-l intereseaza !
Rusul:
- Eu lucrez cu nevasata-mea in birou, nu stiu ce face si
nici nu ma intereseaza! Ea nu stie ce fac si nici n-o
intereseaza !
Romanul:
- Eu lucrez singur in birou, nu stiu ce fac si nici nu ma
intereseaza !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu